Regulamin

Zamawiając należy dokładnie zapoznać się z niniejszym regulaminem.


POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Każdy klient jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nim zasad.
  • Serwis „7 ślubnych życzeń – zaproszenia i dodatki ślubne” nie jest sklepem internetowym.
  • Przedstawiona na stronie oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
  • Wszelkie zapytania dotyczące projektów oraz możliwej współpracy prosimy kierować poprzez stronę firmową na Facebooku www.facebook.com/7.slubnych.zyczen lub Messenger.
  • Wszystkie z naszych projektów i realizacji udostępnione na stronie serwisu „7 ślubnych życzeń – zaproszenia i dodatki ślubne” są jedynie poglądowe, podlegają zmianom oraz personalizacji zgodnie z wytycznymi Klienta.
  • Ceny, zakres oferowanych przez nas usług są zawsze ustalane indywidualnie, od ilości zamawianych zaproszeń i dodatków, faktury papieru czy dodatkowych usług.

ZAMÓWIENIE

  • Proces projektowania oraz zakupu odbywa się w oparciu o FORMULARZ ZAMÓWIENIA, do którego link przesyłamy Państwu po wyrażeniu chęci złożenia zamówienia.
    TYLKO DANE TAM ZAWARTE SĄ WIĄŻĄCE I PODLEGAJĄCE REKLAMACJI!
  • Wszelkie dane przesłane w inny sposób (o ile sposób ten nie został ustalony indywidualnie wcześniej) nie będą brane pod uwagę podczas procesu projektowania oraz wydruku.

PROJEKT

  • Sporządzenie PIERWSZEGO projektu BĘDĄCEGO W NASZEJ OFERCIE jest darmowe.
  • Sporządzenie projektu spoza naszej oferty jest płatne 50 zł
  • Projekt jest wykonywany zazwyczaj w dniu wyznaczonym jako data rozpoczęcia realizacji zlecenia.
  • Projekt jest w pełni spersonalizowany. Państwo wybieracie co ma się znaleźć w zaproszeniu.
  • Personalizacja zaproszenia jest DARMOWA (wierszyki, cytaty, grafiki, nazwiska gości), natomiast proszę pamiętać, że każda zmiana w projekcie graficznym wydłuża łączny czas realizacji zlecenia o kolejne 1-2 dni roboczych. 
  • Dokładamy wszelkich starań, aby pierwszy projekt był sporządzony dla Państwa najszybciej jak to tylko możliwe jednakże w okresie zwiększonej ilości zamówień czas oczekiwania może się wydłużyć do 10 DNI ROBOCZYCH (sobota i niedziela oraz święta to NIE SĄ DNI ROBOCZE).
  • Darmowy jest zawsze tylko PIERWSZY projekt oraz naniesienie do 5 poprawek w jego obrębie (np. zmiana czcionek, grafiki, kolorów itp.). KAŻDA KOLEJNA ZMIANA JEST PŁATNA 10 zł, A KAŻDA ZMIANA PROJEKTU NA ZUPEŁNIE NOWY jest także DODATKOWO PŁATNA:
    30 zł za projekt z naszej oferty.
    – 50 zł
    za projekt spoza naszej oferty.
  • Istnieje możliwość wykonania projektu w języku obcym. Jest to dodatkowo płatne 10 zł za język. Klient zobowiązany jest do przesłania przetłumaczonych treści.
  • istnieje możliwość otrzymania samych grafik użytych do wykonania papeterii ślubnej lub elektronicznej wersji projektu na własny użytek. Nie wyrażamy zgody na udostępnianie przesłanych plików osobom trzecim. Koszt przygotowania i przesłania plików wynosi od 30 zł i jest wyceniany indywidualnie w zależności od użytych grafik, nakładu pracy itd.
  • W czasie realizacji projektu firma 7 Ślubnych Życzeń Tomasz Woźniak zastrzega sobie prawo korzystania w sposób legalny z zasobów takich serwisów jak etsy.com, freepik.com, shutterstock.com, pngtree.com, vecteezy.com, creativemarket.com, dreamstime.com.
  • Wszystkie projekty i ich zdjęcia na stronie są własnością 7 Ślubnych Życzeń Tomasz Woźniak i nie mogą być udostępniane bez zgody właścicieli i źródła ich pochodzenia. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie jest zabronione.

WAŻNE!!!

  • Po przesłaniu projektu do akceptacji muszą go Państwo dokładnie sprawdzić. Może zdarzyć się, że w trakcie nanoszenia do projektu informacji zawartych w formularzu zamówienia zostaną one niepoprawnie zapisane (np. nie podmienią się dane z próbki, wkradnie się literówka lub program zmieni wyraz na podstawie swojego słownika itp.). Zaakceptowany przez Państwa projekt jako poprawny po wydruku NIE PODLEGA REKLAMACJI!
  • RÓWNIEŻ NIE PODLEGA REKLAMACJI zaakceptowane przez Państwa rozliczenie końcowe.
  • Akceptacja projektu oznacza, że jest on wolny od błędów i gotowy do druku. Od tego momentu jeżeli już rozpoczniemy wydruk wszelkie poprawki będą wiązały się z przedrukiem zamówienia i dodatkowymi kosztami, które ponosi zamawiający.
  • Błędnie wydrukowane egzemplarze jako dowód będą dołączane do poprawnego zamówienia.
  • Akceptacja rozliczenia uniemożliwia wysuwanie wobec nas jakichkolwiek roszczeń z tytułu np. braku wyszczególnienia jakiegoś artykułu, który finalnie nie został do Państwa wysłany.

PERSONALIZACJA GOŚCI W ZAPROSZENIACH

LISTA GOŚCI

  • Lista gości musi być przygotowana w Excelu lub WordzieBardzo prosimy o nie stosowanie numeracji. Personalia gości jedne pod drugimi.
  • Dodatkowo bardzo prosimy DOKŁADNIE sprawdzić listę gości! Nie ingerujemy w nią i nie poprawiamy!
  • Drukujemy listę dokładnie tak jak ją Państwo prześlecie czyli np. jeśli przed personaliami gości nie będzie skrótu Sz.P. to również go nie dodamy.

Bardzo proszę zwrócić uwagę na:

  • odmianę nazwisk (w języku polskim odmieniają się niemal wszystkie nazwiska),
  • literówki,
  • wielokrotne spacje,
  • poprawną odmianę sformułowania “z osobą towarzyszącą”, samogłoski “ą”, “ę” itp. na końcu imion,
  • poprawną gramatycznie w stosunku do treści zaproszenia odmianę nazwisk.

Najczęściej występujące błędy to właśnie np.:

  • Anne i Piotra – zamiast Annę i Piotra,
  • z osobą towarzysząca,
  • z osoba towarzyszącą itp.…
  • mają zaszczyt zaprosić Sz. P. Anna i Piotr Nowakowie lub Annę i Piotr Nowakowie. Dla ułatwienia podajemy adres strony, która pomoże Państwu poprawnie odmieniać nazwiska gości http://www.odmiana-nazwisk.waw.pl

Poprawna odmiana nazwisk

NIE PONOSIMY ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA BŁĘDY WYNIKAJĄCE Z WINY KLIENTA.
DODRUK POPRAWIONYCH ZAPROSZEŃ ODBYWA SIĘ NA KOSZT KLIENTA!


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  • Czas realizacji zamówienia od dnia wyznaczenia terminu rozpoczęcia zlecenia, przesłania formularza z wszystkimi danymi, akceptacji projektu i zaksięgowania wpłaty na naszym koncie wynosi zazwyczaj 7 – 10 DNI ROBOCZYCH licząc od dnia, w którym zaszło ostatnie z wyżej wymienionych zdarzeń.

W miesiącach:

  •  listopad,
  • grudzień,
  • marzec,
  • kwiecień
  • maj

czas realizacji zlecenia może się wydłużyć (o czym zostaniecie Państwo poinformowani) nawet do 21 DNI ROBOCZYCH (sobota i niedziela oraz święta to NIE SĄ DNI ROBOCZE). Również licząc od dnia, w którym zaszło ostatnie zdarzenie z wymienionych w punkcie wyżej,


DODRUK

  • Dodruk dodatkowych zaproszeń i dodatków ślubnych jest traktowany w TAKI SAM SPOSÓB JAK NOWE ZAMÓWIENIE (zlecenie wpada w aktualną kolejkę zleceń), dodatkowo wykonujemy go TYLKO Z DOSTĘPNYCH MATERIAŁÓW, które są możliwie jak najbardziej zbliżone do tych, których użyliśmy do realizacji pełnego zamówienia. Mogą się różnić odcieniem, gramaturą itd. Pod dodruk małej ilości papeterii – poniżej 30 sztuk oraz próbek nie zamawiamy specjalnie materiałów!

EKSPRES

  • Nasza firma realizuje także zamówienia PRIORYTETOWE (awaryjne, na już) jednakże wtedy naliczamy opłatę dodatkową w wysokości 100 zł – realizacja następuje podczas jednej z nocnych zmian tak, by nie zakłócało to bieżącej kolejki zleceń.
  • Pełne zamówienie może się nieznacznie różnić od próbki wysłanej np. kilka tygodni wcześniej ze względu np. na zmianę materiałów eksploatacyjnych w maszynach drukujących, ich ustawień itd. Również papier pochodzący z różnych partii może się między nimi nieznacznie różnić np. odcieniem – na to nie mamy żadnego wpływu.

PRÓBKI

  • Jako próbki rozumiemy zaproszenia zamówione w ilości do 30 sztuk.
  • Cena próbek jest inna niż cena zaproszeń przy normalnym zamówieniu.
  • Próbki wysyłamy z materiałów, które mamy obecnie na stanie.
  • Próbki są realizowane w ciągu 10 dni roboczych licząc od dnia wpłaty na konto i najczęściej w weekendy
  • projekt próbek zaproszeń spoza naszej aktualnej oferty jest płatny 20 zł
  • próbek NIE PERSONALIZUJEMY. Ewentualna personalizacja jest ustalana indywidualnie i jest płatna także 20 zł.

WYSYŁKA I DOSTAWA

  • Wysyłka zamówienia odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej i jej czas nie jest wliczany w czas realizacji zamówienia (zazwyczaj jest to 1-2 dni roboczych).
  • Paczki wysyłane w piątek mają szansę być dostarczone w sobotę jedynie do paczkomatu. Kurier dostarczy je dopiero w poniedziałek/wtorek.
  • Wysyłka próbek odbywa się Pocztą Polską lub za pośrednictwem firmy Inpost.

NIE BIERZEMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA TO CO DZIEJE SIĘ Z PACZKĄ PO PRZEKAZANIU JEJ FIRMIE PRZEWOZOWEJ!

  • Nasza papeteria jest pakowana w folię, a pudełko dodatkowo usztywnione.
  • W chwili odebrania przesyłki to na KLIENCIE spoczywa obowiązek sprawdzenia w obecności kuriera w jakim stanie dotarła przesyłka!
  • W przypadku jej uszkodzenia należy odmówić odbioru oraz spisać protokół szkody (paczkomaty umożliwiają jej zgłoszenie za pomocą swojego ekranu). Protokół musi zostać podpisany przez klienta i kuriera. Bez tego nie będziemy w stanie złożyć reklamacji i to wyłącza nas z odpowiedzialności za poniesioną szkodę.
  • NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM!
  • Jeśli klient nie odbierze przesyłki w terminie to koszt jej zwrotu i ponownej wysyłki ponosi zamawiający.

PERSONALIZACJA KOPERT

  • Personalizacja kopert jest płatna i wynosi 0,20 zł za sztukę.
  • Personalizujemy tylko białe koperty

ZŁOCENIE

  • W odpowiedzi na Państwa potrzeby wprowadziliśmy usługę złocenia elementów.
  • Jeśli w danym wzorze nie przewidzieliśmy złocenia, a Państwo jesteście nim zainteresowani to oczywiście istnieje możliwość wykonania takiej usługi na PAŃSTWA ODPOWIEDZIALNOŚĆ I NIE PODLEGA ONA REKLAMACJI! Opcja ta jest wtedy też dodatkowo płatna i wyceniana indywidualnie.
  • W związku z technologią produkcji papieru, na która nie mamy żadnego wpływu ZASTRZEGAMY sobie, iż nie zawsze złocenie elementów wyjdzie idealnie. Dopuszczamy brak jednolitego pokrycia złotą folią w granicach około 1%.

DOCIĘCIE

  • Ze względu na ustawienie regulacji noża gilotyny DOPUSZCZAMY 2 mm PRZESUNIĘCIE LINII CIĘCIA względem wysyłanego projektu.

KORESPONDENCJA

  • Z uwagi na ogromne zainteresowanie naszymi usługami codziennie wykonujemy mnóstwo projektów, wydruków i wysyłek. Zależy nam, abyście Państwo otrzymali swoją papeterię najszybciej jak to tylko możliwe dlatego też wymienione wyżej czynności traktujemy priorytetowo. 
  • W związku z tym często czas potrzebny na odpowiedź na zadane przez Państwa pytania może wynosić nawet 2 DNI ROBOCZE, a sama komunikacja jest często asynchroniczna. Nie wynika to z naszej złej woli, a jedynie z chęci wykonania swoich zobowiązań z najwyższą starannością.
  • Odpowiadamy zawsze najszybciej jak to tylko możliwe. Czasami zdarza się, że Państwa wiadomości wpadną do folderu SPAM, który zazwyczaj sprawdzamy na bieżąco, lecz czasem w natłoku obowiązków może być i tak, że zrobimy to dopiero po kilku dniach przez co czas oczekiwania na odpowiedź może się niechcący wydłużyć.
  • Zwyczajowo po 18:00 zajmujemy się korespondencją i przygotowywaniem i wysyłką projektów natomiast do godziny 18:00 kończymy bieżące zlecenia i przygotowujemy paczki do wysyłki. 

PAPIER

  • W związku z tym, że papier jest przez nas sprowadzany pod konkretne zamówienie i nie magazynujemy go tym samym nie dajemy gwarancji, że jego odcień będzie w 100% taki sam jak na np. na zamówionych kilka miesięcy wcześniej próbkach. Może się on nieznacznie różnić, ponieważ jest nadawany w procesie technologicznym jego produkcji.
  • Nie jesteśmy producentem papieru więc nie możemy wziąć za to odpowiedzialności!

ZWROTY I REKLAMACJE

  • Nasze realizacje są rękodziełem i wykonujemy je na indywidualne zamówienie klienta. 
  • Nie podlegają zwrotowi, ponieważ są personalizowane i modyfikowane zgodnie z życzeniem klienta!
  • Zgodnie z art.38 prawo do odstąpienia na odległość nie przysługuje Kupującemu kiedy „przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.”

NIE BIERZEMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA TO CO DZIEJE SIĘ Z PACZKĄ PO PRZEKAZANIU JEJ FIRMIE PRZEWOZOWEJ!

  • Nasza papeteria jest pakowana w folię, a pudełko dodatkowo usztywnione.
  • W chwili odebrania przesyłki to na KLIENCIE spoczywa obowiązek sprawdzenia w obecności kuriera w jakim stanie dotarła przesyłka! 
  • W przypadku jej uszkodzenia należy odmówić odbioru oraz spisać protokół szkody (paczkomaty umozliwiają jej zgłoszenie za pomocą swojego ekranu). Protokół musi zostać podpisany przez klienta i kuriera. Bez tego nie będziemy w stanie złożyć reklamacji i to wyłącza nas z odpowiedzialności za poniesioną szkodę.
  • Ewentualny przedruk zniszczonej w transporcie papeterii odbywa się po rozpatrzeniu reklamacji przez firmę kurierską (około 30 dni).
  • W przypadku niedopełnienia obowiązku sprawdzenia przy kurierze stanu przesyłki (otwarcie paczki i sprawdzenie zawartości) w razie odmowy przyjęcia reklamacji przez przewoźnika koszt przedruku lub naprawy szkody pokrywa kupujący!
  • Po odebraniu przesyłki należy sprawdzić jej zawartość (np. czy stan faktyczny zgadza się z zamówioną ilością). Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • Zaakceptowany przez Państwa projekt jako poprawny po wydruku nie podlega reklamacji!!! Również nie podlega reklamacji zaakceptowane przez Państwa rozliczenie końcowe!!!

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA JEST RÓWNOZNACZNE Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU!


Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.


W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.